Egomani är INTE till för alla!

Jag vet att jag får skylla mig själv eftersom jag mer eller mindre publicerar min dagbok på näten men jag vill faktiskt INTE att alla ska kunna läsa mina innersta tankar. Människor som för mig är helt främmande, mina vänner, arbetskamrater ja tom kungen, om han så skulle vilja läsa bloggen är välkommen att göra det... Sedan så finns det ju en liten, liten målgrupp som jag ABSOLUT inte vill ska läsa, nämligen mamma, pappa (Brorsan tillhörde också denna målgrupp tidigare men han snokade helt enkelt upp bloggen ändå. :/ ) och Philip. Den sistnämda har jag totalförbjudit att han inte under några som helst omständigheter får leta efter bloggen och ännu mindre läsa den. Men det skulle faktiskt inte förvåna mig om han redan har hittat den...om han inte har gjort det så är det ganska komiskt (och lite, lite gulligt) att han engagerar sig så pass mycket runt bloggen. För härom dagen så kom han med följande förslag:

Philip: Du kanske borde börja twittra också. Det är det senaste...

Jag: Nja, jag vet inte...

Philip: Bo Lundgren gör det...säkert Marcus Birro också.

Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska ta det som en komplimang eller gråta åt ideèn för antingen så jämförde han mig med en politiker och en författare eller så krönte Philip dem till trendsättare!? Hmmmm.

               
                              Det senaste?

                                          /sara

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0