Dust it!?

Jag är ledig idag och sååååå jäkla seg. Men eftersom jag har en del ärenden att uträtta så är det nog bäst att sätta fart! Jag känner mig jäkligt duktig som håller på och skriver inköpslista, dvs idag så ska jag hålla mig till listan (försöka iaf) och inte spontanköpa saker. Men det är ingen mat som står på dagens inköpslista utan produkter till badrumsskåpet:

* munskölj

* treatment mascara: sjukt bra produkt som ger näring till slitna och torra ögonfransar. Jag använder den under min vanliga mascara men den går även fint att använda under natten, medans du sover...

* deo

* bodylotion

* dust it:
omtalad produkt som sägs ge wawoooom-volym på platt hår. Undrar om det fungerar på mitt hår? Tror jag ska slå till på en burk och testa iaf.


                              
                                                    bild 
    
                                       /sara


Kommentarer
Postat av: Sanna

Också ledig =) tycker det är skönt.

2009-09-09 @ 10:57:19
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Daniel

"Treatment mascara - Medan du sov"... Reklam för filmen, eller är filmen reklam för mascaran? Det är några år emellan de båda iofs ;-)

2009-09-09 @ 13:02:15
Postat av: Linda

Tycker den är helt oki.. Den gör att håret får struktur och är lättare att puffa upp eller tuppera! Sjukt dyrt dock för en liten miniflaska.. =(

2009-09-09 @ 15:03:12
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0