Årstaberg del 1

Jag upptäckte att det fanns alldeles för många bilder från Årstaberg som tåls att visas upp. Så Årstaberg får en egen liten följetång nu.
Klicka på de små bilderna om du vill se dem i större format.

                
                 Haha, litet som attan. Får mig att tänka på filmen "fucking Åmål"

                   
              På menyn så stod det thai-buffè. Den godaste jag någonsin har ätit.

                 
               Det bjöds även på bål, kladdkaka och cheesecake.

               
                värdinnan i högra hörnet.

                 
            50 % av sällskapet gick hem tidigt så de hann tyvärr inte fastna på bild.

Vart efter så visar jag lite bilder på inredningen som är en klass för sig. ;)

                                     /sara

                                  

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja det var verkligen ett fräscht kök;)

2009-09-21 @ 11:11:27
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0