Är det fel på min mus eller?

Hur jävla irriterande är inte detta?
Jag sitter och pillar och pillar på musen men det kommer ju för fan ingenting! Ja, det var precis så jag skrek i telefonen nyss. Dum och fel formulering att kläcka till en främmande kille som sitter i kundtjänst. I know ;) Men jag vill ju gärna vara färdig med mitt telefonärende innan kl 21, liksom. Okej, när mitt lilla dataproblem var löst så började mitt visakort ist "fucka" sig mitt under min nätshoppingrunda. Så nu sitter jag i telefonkö till banken ist. Funderar på vad jag ska kläcka för käck kommentar när jag kommer fram...

               

                                   /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0