Vart tog dom vägen egentligen?

Vanligtvis så har jag ganska bra koll på min ekonomi men just nu så är det kaos. Mina pengar på spenderarkontot har liksom gått upp i rök. Och fråga mig inte hur. Det jag kan komma på, på rak arm är att pengarna har gått till gårdagens tandläkarbesök, kommande skåneresan och köp av 2 st tröjor härom dagen. (+ räkningarna på ca 10000) Men sedan då? Vid det här laget, en vecka efter löning så brukar jag vara mitt uppe i den värsta spenderarhärvan i månaden. Men 2 jäkla toppar är typ det enda som jag shoppat på flera veckor, hmmm. Wher did they go!?


               

                                         /sara
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0