reseoutfit

Så nu sticker jag till huvudstaden snart. Jag tror att jag har fått med mig allt. (och lite till ;)) Det blev ju en rekordsnabb packning på ca 15 minuter igår. Då allt vräktes ut ur garderoberna och ned i väskan. Så med andra ord så har jag ingen aning om hurvida kläderna matchar varann eller inte nu. Det blir en överaskning. ;)
Det ytliga har jag koll på iaf: 

* lackade naglar 
* rakade ben, så slipper strumpbyxorna tova in sig imorgon ;p
*
egenklippt lugg

Jaja, så här ser jag ut idag iaf. Hittar ni något opassande hojta till fort som tusan för guds skull, så jag hinner fixa till det innan avfärd. ;)

                
               
                 tröja: mq, stuprör: only, väska: mulberry

                                      /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas att ni får det bra, och lycka till! :)

2009-10-16 @ 23:12:31
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0