perfekt för väderbiten hy

Jag måste bara tipsa er om en riktigt bra hudvårdserie som jag nyligen upptäckt. Den heter Weleda och finns att köpa bla hos åhlens och i hälsokostbutikerna. För en tid sedan så köpte jag på prov dagkrämen Iris från weleda-serien eftersom den ska verka skyddande på känslig hy som reagerar på kyla och vind. Och min hy är verkligen i känsligaste laget. Den blir rödflammig och får finnar pga ingenting...Men denna dagkräm blev jag så nöjd med att jag idag även slog till på nattkrämen. Dubbelt skydd alltså. Perfekt nu när den kyliga höstluften börjar komma.

Tillägg: för er som inte har åhlens eller någon av hälsokostbutikerna med weleda-sortimentet så finns de här

               

                                    /sara


Kommentarer
Postat av: Majsan

För läsare med barn är Weleda ingen nyhet direkt :) Deras serie för baby är helt underbar, helt fri från mineraloljor och annan skit som "vanliga" babyprodukter innehåller.

2009-10-05 @ 09:50:53
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0