Om jag visar min, så kan väl du visa din!?

Herregud, vad seg jag är. Jag har sovit uselt, så hjärnkapaciteten går i slowmotion. Jag har precis bokat biljett upp till Stockholm och sitter nu och velar över vilken handväska som ska få följa med upp...för jag har lovat mig själv att begränsa mig till 1 handväska och en kuvertväska.
Just nu så lutar det åt den gröna bayswatern. Visserligen så väger den minst 1 ton att släpa på men jag kan iaf vara säker på att jag får plats med allt jag behöver. Jag tänkte visa innehållet i min handväska. Om jag visar min, så kan väl du visa din!? ;)

                
                

Innehåll:

* tamponger
* värktabletter
* mobiltelefon
* sugtabletter
* tuggummi
* choklad (den brukar jag inte släpa på den har jag bara glömt ta ur väskan)
* plånbok
* handsprit
* läppcerat och läppglans
* ögondroppar
* hårsnodd
* pappersnäsdukar


                                      /sara


Kommentarer
Postat av: Majsan

Hmm låter som en utmaning... men vet inte ja...

2009-10-15 @ 22:54:16
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: sara

Majsan; visst tusan är det en utmaning! I dare all of you! ;)

2009-10-16 @ 16:44:03
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0