Nu slipper jag undra iaf...

Alla klädälskare har väl något plagg som de går runt och undrar hurvida det är lika snyggt på dig som det är på skyltdockan eller i modemagasinet. För min del så har det ända sedan latextightsen blev hippa (nej, jag passade inte idem) nu varit paljettklänningen...eller nåväl ända sedan jag i våras såg Sienna Miller i en grön paljettdröm från det egna märket twenty8twelve, så har jag undrat om paljetter är min grej. Igår fick jag svaret. Låt mig säga såhär; om den svenska schlagergruppen Alcasar söker en extra medlem så tar jag paljettfodralet från MQ och hoppar in med glädje. Kort och gott svaret var och är nej. Jag passar inte i paljetter. Så nu slipper jag undra iaf... ;)


               
                         bild: glamour


 
                                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är iaf väldigt snyggt med paljetter :p

2009-10-28 @ 19:24:32
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: sara

Sabina: paljetter kan vara sjukt snyggt om man klär i det vill säga...dessvärre så tillhörde ju inte jag en av de lyckligt lottade. :(

2009-10-28 @ 19:43:35
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0