Marabou vinter

Nu så har jag smaskat i mig ca 60 % av marabou vinter-kakan. Så det börjar bli dags för en smakrecension, tycker jag.
Vid första rutan så kan jag inte riktigt avgöra hurvida jag tycker det är gott eller inte. Men efter ca 100 grams funderande så kommer jag fram till att den här är helt okej. Dock så saknar jag lite mer krisp i chokladkakan. Jag menar den smakar ju ganska mycket pepparkaka och pepparkakor är ju knapriga. Den hamnar ju inte på min topp 3 lista över marabou`s chokladkakor direkt men jag kommer antagligen köpa denna flera gånger bara för att det är en sk limited edition.

Betyg:    av 5 möjliga

 

                


                                   /sara


Kommentarer
Postat av: Classy

Okej, tycker du att det är kul?

Just nu är jag arbetslös, men innan arbetade jag som undersköterska inom hemtjänsten...



Du om du vill så får du jätte gärna rösta på mig som veckans blogg med röst nr:1 här: http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/october/finalisterna-i-veckans-blogg.html



Skulle verkligen vara jätte gulligt om du gjorde det :)

2009-10-25 @ 02:04:07
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Patricia

Åh jag trodde verkligen på den där, men nu känner jag att jag inte ens har någon lust att smaka..



Har du förresten tetsat den lite mer exklusiva marabou chokladen, sensation finns i två nya smaker? Jag har den ena "Toffee walnut" liggandes här hemma i skafferiet, men har inte riktigt vågat smakat än :)

2009-10-25 @ 11:33:05
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0