Lördag och dags för Party!

Hej där ute i landet och utanför Sverige. För finns visst folk som läser som inte är från Sverige. Kul, det uppskattar vi.

I går kopplades diskmasiken in så nu kommer jag aldrig mer att diska, eller jo kanske någon stekpanna men i övrigt kör jag in allt i maskin :D

I dag är det lördag och tydligen Alla helgonafton, någon av er som ska ut på maskerad? I så fall vad ska ni klä ut er till?
Själv ska jag tillbringa kvällen på en 25 års fest. Min älskade Korpan fyllde ju 25 förra fredagen och i dag ska det firas ordentligt.
Korpan eller Frida som och egentligen heter träffade jag i gymnasiet, vi gick i samma klass och började umgås även privat. På sätt och vis har jag Frida att tacka för att jag träffade Mr O. För det var hos henne för ca 8 år sedan som jag träffade mannen i mitt liv för första gången. Då var båda upptagna och det blev inget mellan oss eftersom han flyttade till Södertälje och började gymnasiet där.

Men nog om mig och Mr O, det var ju nämligen meningen att jag skulle försöka berätta om min söta Frida här. Även om jag tycker bättre om att prata om mig själv så är dagen Fridas och hon ska få uppmärksamheten.

Frida är en söt tjej på 25 år som bor i en liten skogshåla ca 3 mil utanför Norrköping. Hon flyttade hemmifrån i somras men ville inte flytta in till festerna och staden så hon tog sig en lägenhet i närheten av mamma, pappa och syster.
Frida är en tjej som man verkligen får skratta när man umgås med, utan Frida hade många fyllekvällar i tonåren gått åt pipan. Hon var den som alltid såg till att vi kom hem. Frida var våran lilla "mamma" och för det kommer vi alltid att älska henne.
Det finns så mycket att berätta om denna tös men långa inlägg är inget kul att läsa så här sätter vi punkt!

Grattis än en gång gumman!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Korpan

tack så mycket vilka fina ord. älskar dig med..

party too night :D

2009-10-31 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0