Likt ett barn på julafton...

Likt ett barn på julafton så for jag upp ur sängen då jag hörde att brevbäraren öppnade brevinkastet. Lite komiskt med tanke på att det lika gärna hade kunnat vara falsklarm, dvs en ovälkommen reklambunt eller post utan paketavi. Men idag var turen med mig, minsann. Med eld i baken, osminkad, ofixat hår, iklädd mysbyxor så sprang jag iväg till posten för att hämta ut mitt efterlängtade paket som varit min största fixering sedan i början av förra veckan.
...innehållet var över all förväntan! :D


               
                   En liten ledtråd sticker upp ur dustbagen...


                                                /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0