Kostsam sjukdom!

Idag så mår jag helt okej, lite matt i kroppen men det hör väl till. Så idag så hade jag tänkt att bbe mig utanför dörren. Måste ju ta och slå till på några kanelbullar iaf. Det är ju kanelbullens dag och allt. Baka egna finns det däremot inte energi till. :/
eftrsom jag har haft all tid i världen att grubbla under min isoleringsvistelse, så har jag kommit fram till något så befängt som att jag ska leta nya galaklänningar, inte till er utan till mig själv. Jo, visst har jag redan min galaoutfit färdig men tänk om jag hittar en som är finare. Så nu har jag typ 2 veckor på mig att bräcka mig själv. ;) Med andra ord så kan man väl sammanfatta min 24 h magsjuka som ganska kostsam eftersom jag antagligen INTE hade kommit på detta under Skånevistelsen. Hmmm.

                
                 tänker så det knakar...

                                                   /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0