Jag är så bra.

I dag har jag jobbat och varit duktig och jag har även här hemma gjort nytta eller ja Mr O tror det i alla fall.
Han har städat och plockat och jag har gått och flyttat runt saker varje gång han gått förbi mig för att visa att jag hjälper till.
Jag är så bra, och i morgon ska jag ta golven, tror han alltså. Jag ska egentligen inte ens vara hemma. Tänker åka till moster och fika.
Det är inte konstigt att killar är så lätta att få dit man vill om man till och med kan lura en man varit tillsammans med i över 4 år så enkelt.


Han är så lättlurad som han ser ut.
Förresten han borrade in hål i skåpen med så jag ska få ännu mindre att göra här hemma.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

jag vet varför du får mindre att göra, gäller mig också.

2009-10-22 @ 09:22:29
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0