Hur man behandlar en "äldre" dam

Jag får ofta frågor ang skötsel av väskor, oftast av tjejkompisar som själva står i startgroparna att slå till på en dyrgrip. Jag brukar ju skämtsamt kalla väskorna för mina bebisar och de är verkligen som små barn de behöver ses om ordentligt om de ska ha ett långt friskt liv framför sig. ;)
För ett tag sedan så tipsade jag ju er om en toppenspray som bla används flitigt på mina bayswater-väskor (funkar även på skor) denna gång så är det skofett som gäller. Iaf till min secondhand chanel. Den blir så mycket mjukare och blankare efter en ordentlig omgång med skofettet. Det kan dock ta en stund innan väskan har hunnit "suga" åt sig näringen.

...som en liten parentes; Jag är grymt sugen på att slå till på en sprillans butiksny chanel. Mitt ev nästkommande väskköp, såvida inte ännu en bayswater hinner slinka emellan. ;)


                


                                          /sara

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0