Havsutsikt

Här sitter jag hos min mor och har precis fått mat.
Mamma är helt klart bäst, ja efter mig då förstås. Hon har serverat mig hjortkött med potatis, gräddsås och blomkål. Inte alls fel, och mat till morgondagens matlåda blev det också.

Nu kom visst lillebror med, han har tillbringat senaste dygnet i Stockholm med bland annat ett besök på drottninggatan.
Även om jag hellre håller till på Östermalm själv så kan jag ju inte påstå att jag är helt oberörd av att han fick vara i huvudstaden när jag satt på jobbet.

Ne nu blir det visst kaffe och kanske kan jag hitta någon kaka till tilltugg med.


Hittade en bild på mor min också.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Gnistan

Det är fel att låna ut min dator till dottern det såg jag nu. Aldrig mer får hon låna den.

2009-10-11 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0