Ge mig!

Att jag älskar mulberryväskor i modellen bayswater är väl knappast någon hemlighet. Den är liksom väskornas väska för mig. Den är tidlös och rymmer det mesta. Kate Moss äger den ju i flera olika kulörer så varför skulle inte jag kunna det!? Under blog award helgen så såg jag den i mängder och blev mer och mer sugen på att utöka min samling. Jag skulle kunna tänka mig den här, och den och den.
Eller kanske rent av vårens kommande modell som heter Alexa. Den är inte helt oväntat döpt efter modeikonen Alexa Chung själv. Från början så gillade jag den inte alls men fasen vad snygg den är i färgen oak.

               

                                       

              
                    bilder: google

                                                 /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0