Förlåt plånbok!

Jag skäms, och borde inte skriva detta här egentligen med tanke på att jag vet en del som läser detta som nu kommer klaga på mig.
Men det är mina pengar och jag gör vad jag vill med dom, jag betalar faktiskt mina räkningar varje månad och får mat i magen så varken jag eller någon annan lider av att plånboken får öppnas till min garderobsglädje lite för ofta.

Denna gång var det Asos säsongsrea som kommit upp i 75% och då erbjöd en hel uppsjö med klänningar till minimala priser.


Vart ska jag göra plats för dessa inköp då?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur mycket går frakten på därifrån? :)

2009-10-22 @ 15:19:24
URL: http://liora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0