Den ramlar nog av.

Så i går var det även dags för mig att sätta nålen i armen och förgifta kroppen med lite svininfluensa. Man kan lätt säga att jag är ett halvt svin nu, så ursäkta mig om jag bär mig grisigt åt närmaste dagarna. Bara så ni vet är detta bara början först om 3 veckor kommer jag kunna bli ett riktigt svin.

Vaccinet i säg kändes ju inte men fy fan så ont jag har i armen. Kan inte ens använda den när jag ska klä på eller av mig. Kan endast böja den i vissa lägen. Det här känns inte kul, i morgon är det fest och hur fixar man hår och kläder med endast EN fungerande arm?!

Nu blir det repris av True blood här, och förhoppningsvis blir jag även trött så jag kan få någon timmes sömn till för det har inte varit mycket av den varan i natt.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Stakars lilla dig hoppas det släpper snart.

Kram mamma.

2009-10-30 @ 09:28:04
URL: http://smagnistan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Malin!

Jag har också vaccinerat mig!

Det gjorde inte så ont!

Men dagen efter blev man lite febrig

och dagen efter det blev man frisk.

Så vaccinet är säkert helt biverkningsfritt.

Mvh Emil!

2009-10-30 @ 17:33:05
URL: http://emilspjut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0