dagens

Nu är jag hemkommen från personalmöte, vilket betyder att jag är leddig i 1½ dag, wiiiee :)
Jag har sedan lunch längtat efter att få åla på mig mysbyxorna, sjunka ned i soffan, svulla massa sötsaker och titta på gårdagens inspelning av desperate housewives. Men kom just på att jag glömt handla hem lite nödvändigheter typ toalettpapper och tandkräm mm. Så det är bara att bege sig ut i blåsten igen. Typiskt!

Här har ni dagens:

               
                 kofta: åhlens, topp: mq, jeans: vero moda, väska: mulberry

                                                  /sara


Kommentarer
Postat av: Ani

I like the colour of your bag, I would also like to have a Mulberry but the classical one in brown :)

2009-10-07 @ 17:29:08
URL: http://aramian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0