Då va dom på väg.

Då har man skjusat in mamma och lillebror till tåget. Så nu är dom på väg ner till Köpenhamn och några dagars besök hos storebror.
Joakim var helt till sig, ville nog bara att tåget skulle vara framme så han fick krama om brosan för inte var han speciellt intresserad av att små prata under tiden vi väntade på avgång.
Men väl på vinkande han glatt hej då till Kapten och mig i alla fall.

I dag händer inte mycket i övrigt, är ledig så ska slappa. Tänke titta på män som hatar kvinnor för jag är väl snart ensam i hela Sverige om att inte ha sett filmen.
Och när vi ändå pratar film, är det någon som är intresserad att följa med på twilight afton här i stan. Det är 19 november och börjar ca 21.00. Pågår i runt 4 timmar och då visas både Twilight och new moon.
Vid intresse hör av er snarast så jag kan boka rätt antal platser.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Classy

Nej det är sant, ibland måste man ha lite tråkigt för att kunna uppskatta det roliga här i livet :)

Jag och sambon tog det bara lugnt med film och svullade som fan, haha! Kan behövas ibland! :)

Haft en bra dag?

2009-10-26 @ 15:19:42
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0