Bubbelroom.

I går fick jag ju som sagt paket, eller var om jag ska vara helt ärlig i måndags som det kom i min brevlåda. Men eftersom jag jobbade då hann jag aldrig hämta ut det.

I paketet fanns den efterlängtade nya mysdressen.

Färgen gör sig ju inte riktigt rätt men den är i alla fall typ marinblå.
Kapten ville gärna visa er sin stora mun med så ni vet vad ni får möta om ni försöker sno min mysdress.

I paketet fanns även följande, och det var verkligen precis vad jag behövde nu när kylan börjat krypa sig på.

Den rosa är en lång jätte tjock härlig halsduk. Den övre passar kanske dock lite bättre nu innan den värsta kylan slagit till.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Amanda

ser jätte fina ut allihopa !

Ha en toppen dag

2009-10-07 @ 10:35:55
URL: http://smygkika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0