biverkning: Väskarmen är paj!

Att ha ont i armen som en av de ökända biverkningarna från influensavaccinet, hade jag räknat med. Men att ha så förbaskat ont att jag inte kan klä på eller av mig själv (kan inte ens lyfta armen i en vågrät vinkel från axeln) och ännu mindre armvecksbära mina väskor. Det hade jag absolut inte räknat med! Med andra ord så krävdes det lite tröstshopping efter tandläkarbesöket. ;)


               
...lite grann som när man är sjuk; Man får äta vad man vill...Javisst ja, det brukar jag ju göra ändå, haha. Visar upp innehållet i den vita påsen senare. ;)
                

                                                      /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0