Behandla dom lika

Det här måste i alla fall vara det nya, vill man trivas på jobbet så behöver man inte anstränga sig mer än hemma.
Denna artikel kan du hitta i November numret av Glamour.

Så nu går jag till jobbet och begär allt severat.
 Från och med i dag kommer jag inte lyfta ett finger, här ska sittas ner och begäras att andra gör saker åt mig.
Jag vill ha mera lön så fort jag handlat upp de pengar jag får, jag vill ha presenter minst en gång i veckan.
Mer krav kan komma att uppstå senare.

/Malin
Mr O är stark men klarar kommunen av detta eller kommer dom göra slut med mig?


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! vad kul skrivet!

2009-10-25 @ 11:28:01
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0