Andas ut!

Ja då kan man äntligen sätta sig ner och inse att nästan allt är klart inför avresan klockan 17.00
Jag har packat allt utan dator och kamera som ligger på laddning, nya väskan ska få följa med så den kommer ni få se under helgen om kamera sladden vill fungera.

Nu ska det överföras pengar snart så man kan fixa till lite små shopping i alla fall, för något större blir det inte med tanke på hur lite pengar jag har kvar och hur lite lön det verkar komma in den 25:e


Packat och klart! Eller oj det där var visst bara beautiboxen som inte ens får plats i väskan.
Tur Sara lovat mig en halv väska till till skor och denna rosa pryl med alla viktiga saker i.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet hur det är att försöka packa smart ;) Ha en trevlig resa!

2009-10-16 @ 14:26:34
URL: http://laserduskriverjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0