2009-10-27

God morgon, det är en grå tisdag och i dag väntas jobb. Trött och sliten är jag, kan nästan tro jag var uppe sent i går men inte alls. Gick och la mig redan runt 22.30 så förstår inte vad det är.

Just nu sitter jag och äter frukost och tänkte kolla reprisen från i onsdags av bonde söker fru. Är ju nämligen en kille med som gick i skolan med lilla syrran och som senare kom att jobba tillsammans med Mr O.

Blir väl inte mycket annat än jobb annars i dag, borde betala räkningarna för orkade inte i går. Men vi får se det kanske får vänta någon dag till.
Ska ju försöka hinna upp till posten med innan jobbet och hämta ut paketet. Tror jag vet vart i från det kommer men är inte helt säker.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0