vill ha känslor men

Jag blir tokig, vill vara i Miami nu och kunna slänga pengar omkring mig. Men i stället så sitter man fortfarande i kalla Sverige och försöker låta bli att handla.
Det är inte lätt kan jag lova, det kryllar ju av produkter som skriker efter mig. "Ta hem mig", "använd mig", " vi skulle bli ett snygg par" m.m.
Men än ha jag motstått allt utan Jimmy choo. I dag känner jag att det är dags att gå i ide en månad för nu kliar det ordentligt och jag vill så gärna ha det jag nu ska visa er.


Kärlek är ju något man inte lätt kan ignorera så just nu mår jag dåligt. Jag är helt enkelt olyckligt kär.

Tur jag har en pojkvän som är underbar mellan varven. I dag bjuder han på banan och currysås pizza för att det är synd om mig.

Skorna finns att klicka hem här!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mkt :D

2009-11-19 @ 20:04:44
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det vet jag faktiskt inte om den gör. Får väl ta en extra extra till dig hahah. Extra extra :P

2009-11-19 @ 23:21:45
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0