Snart så...

Snart så kommer jag, Malin, Fia och Tommy befinna oss i ett hav av stönande fjortistjejer. Vi ska äntligen se New moon. Vilket jag vet att vi alla fyra har sett fram emot. Filmen har ju fått blandad kritik så detta ska bli spännande. Första filmen var ju lite svår att leva upp till eftersom boken var helt fantastisk bok nr 2 (new moon) var mindre fantastisk vilket gör att filmen kanske upplevs som bättre.
Jaja, enligt mina äldre kusiner så ska filmen iaf vara "Skitbra"

Malin eller jag återkommer med en recension senare med andra ord.

               
                  new moon


                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, verkligen :)

2009-11-24 @ 18:16:07
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0