Mums x 2

Om man (jag) skall överleva en bussresa med swebuss som varar längre än 30 minuter så gäller det att bunkra upp med både läsvänligt och tuggvänligt tidsfördriv. I mitt fall så var lyckan gjord igårkväll. När jag trodde att jag äntligen hade shoppat färdigt inne på pressbyrån, ställt mig i 3 meter lång kö med händerna fulla av cookies, smörgås, dricka och tidning...så fick jag av en slump syn på min favorit godispåse: SALTA KATTEN! Nuför tiden så verkar denna godispåse knappt tillverkas längre, så varje gång jag ser den så måste jag köpa den. I detta fallet så kostade den typ 22 kr men det är den fan värd. Så jag måste väl ändå säga mums x 2! Salta katten och tokhete Pattinson på omslaget av Vanity fair. :)


               



                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Johanna

aahh, robert pattinson. Bättre än godis, hehe.

2009-12-01 @ 08:43:15
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0