Lite shopping var det här ja...

Det blev faktiskt inte så många påsar som jag hade räknat med, dock så var innehållet i dessa destå dyrare. Så det förklarar väl den lilla skaran med shoppingkassar, haha
Här kommer en liten shoppingredovisning:


               
                  Väskan har ni ju redan sett men den är så fin att den tåls att visas 
                  upp igen. 

               
               En halsduk från mulberry. Jag blev handlöst förälskad i den efter att
               jag ha sett den om halsen på en söt bloggtjej. Dessvärre så kostade
               den typ 250 kr mer i butiken än i webshoppen.
               En ny parfym från agent provocateur. Parfym är min andra stora last
               näst efter väskor. Även denna last kostar en del. :/

                 
                   gråmelerad topp med kedjor



                                               /sara

 
                


Kommentarer
Postat av: Sabina

snygg topp :)

2009-11-30 @ 13:20:25
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Konstigt att den var dyrare i butiken, trodde dem höll samma priser :( Vad fick du ge för väskan :)? Www.sweetatti.Blogg.se

2009-11-30 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0