girl crush

Nej, jag är varken bi eller homo till läggningen. Men hade jag varit det så hade Lily Allen definitivt legat högt på mkin girl crush-lista. Jag menar tösen är ju begåvad som tusan samt att hon sitter på en fin samling chanel-väskor.
Kommer nog att slå till på Lily Allens nya version av It`s not me, it`s you-skivan. Jag är så glad att jag väntade med att köpa skivan för på den nyare versionen så finns en drös med bonusspår bla nedanstående  störtsköna cover av Britney-dängan "womanizer"


             


                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hej :) vad ska du hitta på i helgen ?

2009-11-19 @ 23:22:49
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha! Eller så kan du träffa en rik karl som köper alla väskor åt dig så slipper du dessutom dela på dem med någon annan ;)

2009-11-20 @ 17:43:58
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0