Frida är nu mera 20+

I går var det fest och vi hade riktigt roligt. Men blev lite för mycket av det goda så i dag är väl inte kroppen helt på top.
Men det är ju smällar man får ta så.
Röda mattan posering!

Martin, Jag och Födelsedagsbarnet.

Lilla syster och Frida


Här känner vi på varandras skäggväxt... hmm

Linus tycker inte om att fotas med korta människor så han lyfter upp dom.

Ska försöka lägga ut en video från festen i morgon om jag förstår mig på hur man får in på internet.
En helt underbar fest som slutade i sängen funderandes över om jag kanske ska bli blond igen.
Anledningen är Tony, han tyckte nämligen att jag inte var smart nog att vara brunett.
Malin: Vart är frysen jag ska hämta is till Frida? (står mitt framför den)
Tony: Du borde helt klart färga tillbaka till blont

/Malin





Kommentarer
Postat av: Lina

yes jag var inte med på någon bild haha fan vad skönt :P

2009-11-03 @ 09:40:07
Postat av: Malin

Lina: Ne men efter bilden jag såg i går så kanske du kan få ett helt eget inlägg ;)

2009-11-04 @ 10:42:53
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0