dagens

Vet ni, idag så vaknade jag till att det smattrade på taket. Det var årets första snö som föll i Norrköping...eller snöblandat blask var det väl snarare. Jag är verkligen inte sugen på någon snö, inte ens till julafton faktiskt.

Dagen har jag haft fullt upp. Träffade mamma för en snabb eftermiddagsfika, jag har tagit mått och nålat in ett par jeans och en klänning som båda skall sys in. Varit nere på stan och tecknat ett nytt bredbandsavtal samt hämtat ut ett paket från hm på posten.

Nu så funderar jag på att ge mig ut i novembervädret igen för att köpa lite godis till kvällens avsnitt av true blood. Godis är ju galet gott men frågan är om det är värt att bege sig ut i kylan för?

Här har ni en (halv)dagens:


               
                 cardigan och linne: hm, jeans: gina tricot, väska: fendi


                                                   /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0