Dagens Jimmy Choo skörd!

Okej, innan alla blir upprörda till max så ska jag lugna er med att Jimmy Choo-sakerna faktiskt är till eget bruk och kommer INTE hamna på blocket såvida de inte passar...

Världens underbaraste älskling länsade hm på de finaste sakerna ur Jimmy Choo-kollektionen idag. För ca 2,5 h sedan så trodde jag att jag skulle få nöja mig med den blå klänningen men med lite bondtur så kom Pernilla även över lite andra godbitar både till sig själv och mig.
Klicka för att se bilderna i större format.


                                  
                                  
                                 
                                 

              
               Det berömda armbandet som öppnade portarna till hm! 
               Det ligger en väldigt rolig historia bakom dagens kaotiska shopping som
               Pernilla och jag sällan skall glömma. ;)


                                         /sara


Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

mycket snyggT! :D

2009-11-14 @ 13:54:06
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0