Arbetskväll

Jag överlevde hel fredagen utan minsta problem. Jubla med mig nu! Weii! Vet inte hur det gick till, men dagen var felfri jag snubblade inte ens på kullerstenen med klackarna.
Skumt, men samtidigt skönt då kanske förbannelsen är bruten. Får hoppas det i alla fall.

Gårdagen var i alla fall trevlig, alla va på bra humör och alla våran älskling D var ju med och förgyllde kvällen så kunde inte bli bättre.
Konserten däremot var i mina ögon lite för seg, jag hade velat ha lite mer fart och upptempo men det dög.
Maten i pausen var däremot helt underbar. Varför har alla som gått innan oss klagat på den? Jag tyckte i alla fall att den var perfekt kläggig och smakade riktigt gott.


Nattisarna som ser till att det är lugnt på boende våra helger.


Den alltid så omtänksamma och glada tösen Jane. Som även var det ena födelsedagsbarnet i går.


Våran älskling David som tyvärr inte längre arbetar hos oss. Vi saknar dig!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jobb-Magda

NEJ var INTE gott, men ni ser ut ha haft trevligt. Slår mig hur sällan jag ser Sara nu för tiden för hjälp vad långt hennes hår blivit! :-)

2009-11-16 @ 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0