Arbetshelg men ledig fredag.

Dom bästa helgerna som man måste jobba är helt klart dom man i alla fall får ledigt fredagen.
Detta inträffar för min en gång var 6:e vecka och är rena lyxen.
Självklart vill man helst inte jobba helg alls, men eftersom mitt jobb innebär att jag måste det får man ju vara glad över det lilla positiva man har.

Så eftersom jag är ledig i dag tänkte jag försöka få ut lite av helgen. Tänkte mysa till det lite här hemma i kväll, men vet inte med vad eller hur ännu. Det får tiden utvisa.

Dagen började i alla fall mys. Fick frukost besök av lilla syster och mamma. Med sig hade dom färskt bröd från bageriet och en morgontidning som just i dag var lite speciell.
Varför får ni se senare.

Nu ska Kapten och jag ut på en liten bajsrunda!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0