Apple goes Mulberry!

För ska jag bara meddela er att jag lever och inte är i himmelen så om någon hade hoppas på att slippa mig så klarade jag i alla fall första trippen utanför dörren i dag utan några problem alls.

Men nu till det som gör denna fredag den 13:e bättre än alla andra fredag den 13. Jag har hittat drömväskan för min bebis. (Dator) Jag har alltid velat ha en väska som är snygg designad men som ändå är perfekt i passform för min Macbook.
Nu är den drömmen här, så bara att spara ännu mera inför Usa resan så man kan införskaffa sig denna läckra sak.


Mulberry 13" Bayswater är specialdesignad för Mabooken och finns nu till jul till försäljning i butik och på nätet.
Priset är helt okej så vad tror ni kommer denna bebis få följa med mig och mitt Äpple hem från USA i slutet av året?



/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0