2009-11-04

Onsdag och i morgon är man äntligen ledig en dag. Sen väntar i och försäg en helg full av jobb men så långt ska jag låta bli att tänka just nu.

Sitter i sängen och funderar på om jag ska se bonde söker fru på webtvn. Men kan inte bestämma mig för om jag orkar eller är för trött.
Mr O ser som vanligt på fotboll och stör med sina suckar och skrick så fort spelarna inte gör precis som han vill. Varför gör killar så? Vad är det med sport som får dom att tappa all kontroll och vägra inse att dom inte hör in i tvn hur högt dom än gapar.
Jag fattar inte hur några personer som till exempel springer efter en boll kan få någon som egentligen inte påverkas alls (om du nu inte spelat på tipset) av hur vida hemmalag eller bortalag vinner.


Bild lånad här!


/Malin - Förbjud sport på tvn!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, jag håller med!

2009-11-05 @ 08:12:26
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Majsan

Vi inför diktatur på samma gång då...

2009-11-06 @ 14:16:09
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0