Vart tog John Blund vägen?

Vart tog John Blund vägen, inatt egentligen? Ja, han måste av någon anledning glömt bort mig för sömn blev det då ingen. Som tur är så är det utbildning som står på schemat idag och inget arbetspass. Så efter brandutbildningen så blir det kanske hem och ta en powernap. Vi får se...
Så ur vägen om ni ser mig idag! Pms-tjurig och en sömnlös natt gör mig till en riktig ragata! (värre än vanligt.)
Nu så skall jag svepa min 3:e kopp kaffe och lägga på lite smink för att dölja bristen på sömn...

                

uppdatering: Det här med mittbena spar ju en förbannat massa tid på morgonen. Man behöver varken platta eller borsta det. Man ser ju ut ungefär som då man gick till sängs...

                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Häftig bild på något sätt, och så gillar jag din mittbena - inte alla som kan bära upp den.



Hoppas du får en givande dag trots brandutbildningen!

2009-05-25 @ 09:51:22
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0