Vart fan är regnet?

Jag blir galen SMHI borde ha provissionslön då de inte har lyckats förutsäga många prognoser rätt senaste tiden.
Regn onsdag och torsdag. I går var det mest sol och blåst och i dag är det lite mulet med solglimtar. Var visst något regnskur i morse men det är inte tillräckligt. Regnet måste nämligen ha passerat här tills på lördag, för annars har vi lite problem angående sittplatser. Men men det får väl lösa sig den dagen.

Jag är i alla fall i full gång med att planera hur jag ska hinna med att städa, handla och fixa maten tills på lördag då jag om någon timme ska befinna mig på jobbet och även i morgon fram till 15 jobba.
Det får lösa sig på något sett, tur nog har jag fixat det viktigaste inför en lyckad kväll. Dricka och godis. Mat till största delen tar dom ju med sig själva så ja blir det inga tillbehör får dom väl gråta en skvätt, dricka en klumk och glömma bort det.

Ne nu måste jag plocka in spriten i sitt förråd blev en hel del mer handlad på systemet än planerat, men vad gör det då behöver jag i alla fall inte oroa mig för att det inte ska räcka till mig och bara mig.


Ne det här är inte mitt spritförråd uan bilden är lånad här!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

De spöregnar ju :O

2009-05-28 @ 23:33:20
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

vilken rosa? :P

2009-05-28 @ 23:34:16
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0