Tillbaka till vardagen

Då var bloggandet igång igen, efter min Skåne-weekend. Hej vardag med jobb och allt annat som hör till! Jag har saknat dig! NOT!
Resan till Skåne var så himla lyckad, över förväntan. Det kändes hemskt trist att åka hem till Norpa igen. Jag blev nog lite kär i Skåne, måste nog erkännas. Dagarna där nere flöt på med lyxfrukostar, supergoda luncher, mysiga 3 rätters middagar, öl i solskenet på uteserveringar, shopping och fantastiskt sällskap. Jättestort tack till Lisa, Tommy och Philip som har behandlat mig som en prinsessa!

               

               

                
            Lite fler bilder från Skåne och sällskapet dyker upp på facebook inom kort! ;)
                                           
                                        /sara


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Gud vad härligt det låter :) Skåne är riktigt trevligt!

2009-05-18 @ 14:19:55
URL: http://holyshit.blogg.se/
Postat av: Patricia

Vad fint det ser ut, måste verkligen besöka Skåne någon gång.

2009-05-18 @ 21:42:41
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0