Spanat in.

Jag vet att jag absolut inte borde kolla på webshoppar just nu men kan inte låta bli att klicka in på vissa när reklamen faller ner i min mailbox.

I dag har jag börjat dagen med att spana in Forever21.com och som alltid hittade jag en hel hög med kläder jag vill ha, men denna gång var det något annat som jag fastnade för lite för mycket.



Jag är kär och vill så gärna ha dom men skicka efter skor från andra sidan atlanten är en chansning. Tull kan tillkomma och storlekarna kan variera enormt.
Någon som skickat efter skor från forever21 och har några åsikter som storlekarna?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Parre

Grymt snygga skor!

2009-05-09 @ 00:49:52
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0