Smörgåstårta till frukost/lunch

Hej Norrköping, hade en riktigt bra dag i går nere i Ullared med mamma, syrran, kusin och kusinbarn. Tack till dom som var med och gjorde dagen till en toppen dag full med slösande av pengar och mycket skratt.
Bilder kommer tidigast i morgon då jag hunnit packa upp och fota allt som inhandlades.

I dag har jag varit i väg till Joakims skola på lunch, det bjöds på riktigt goda smörgåstårtor och trevlig sällskap. Tyvärr låg kameran kvar i packningen från i går så inga bilder togs där, men ska försöka fixa fram en dagens åt er sen efter jobbet i alla fall.
För som jag nämde nu är det snart dags för jobb, ska ut med Kapten en promenad straxt och sen är det nästan dags att ge sig av till jobbet.
I dag är första jobbdagen av en rad efterföljande sådana. På grund av ett byte av arbetspass i går och en brandutbildning på måndag så kommer jag först att vara ledig från jobbet lördag 30 maj. Vet inte om jag blir speciellt ledig då dock för det vankas grillfest den dagen om inte regnet kommer ösa ner.

Nu blir det promenad och i alla fall lite små startande av att packa upp påsarna från i går.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0