Sällan har väl någon blivit så glad...

Sällan så har väl någon blivit så glad för köpa och att börja äta en 10-dagar lång penicillin som jag blev idag. Jo, det är sant, ingen sarkasm. Jag lovar.
Så med andra ord så blir det absolut ingen fjortisfylla hemma hos Malin på lördag som det var tänkt från början...Men det gör mig inte det minsta ledsen eftersom jag visste om mina alternativ.
Nu så skall jag fira min penicillin-kur med en kopp kaffe och nyköpt cheesecake! :)

               

                                            /sara
            

Kommentarer
Postat av: Patricia

Usch då,fast du verkar ju inte ta det hela alltförhårt så att säga, krya på dig!

2009-05-29 @ 20:18:05
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0