Så klumpigt av mig...

Detta har varit en riktigt virrig förmiddag. Jag har bokat upp mig till höger och vänster. Jag vill ju vara säker på att jag har något roligt att se fram emot då jag är ledig. Så jag bokade upp mig på söndag och det gick ju bra men måndagen så bokade jag både kompisdejt och klippning och kom därefter på att jag ska ju på brandutbildning den dagen. Så det var bara att lämna återbud till en av aktiviteterna. Suck, finns det något så tråkigt som att slösa bort bitar av sina lediga dagar? Det är bara att hålla tummarna för att det finns några snygga brandmän på plats. ;) Skämt och sido, jag är inte så mycket för biffiga män i uniform...

                
                       bild lånad här

                                                     /sara
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0