Ring 112

Jag har i dag beslutat mig för att inte bli brandman. Nej jag har i och försäg aldrig tänkt tanken innan heller men nu har alla fått svart på vitt att alla våra brandrutiner inte ser likadana ut.

Rädda
Larma
Varna
Släck
Ja så ska det se ut i de flesta situationerna. Men för mig blir det nog mer...

Rädda dig själv
Larma och vänta tills någon annan kommer och räddar de övriga.
Jag är inte gjord för att rädda andra än mig själv. Jag fick verkligen panik och kunde inte tänka på något annat än att komma ut i friska luften.

Inte fick jag vara snygg brandman heller, ne inga coktailklänningar och pumps här inte.


(Tyvärr lite sudig bild)

Behöver du räddas? Ring 112


/Malin - Smörgåsarna var ju i alla fall goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0