Nu så har avundsjukan tagit över igen!

Okej, nu så är jag sur och sur blir jag med besked då avundsjukan eller svartsjukan överrumplar mig. I detta fall så var det avundsjukan som beslutade sig för att ge mig ett besök. Anledningen är att hela min familj ska åka på weekend ner till Göteborg. Och vad kan väntas stå på helgschemat då? Shopping? Liseberg? God mat? Bo på mysigt hotell? Ja, i mitt fall så hade jag även passat på att besöka kompisar som bor i götet.
Vad får jag ist? Jo, jag får jobba torsdag, fredag och lördag. Med lite tur så kanske man kan hoppas på att de köper med en present (MINST 1 ) till mig. ;)

Ibland så är livet allt bra orättvist!

               
                   bild lånad här

                                                        /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0