Mitt sista blogginlägg...

Detta är mitt sista blogginlägg innan Skåne-resan. Men på måndag (tidigast söndag) så kommer kommer jag att blogga på som vanligt.
Det skall bli så sjukt roligt att göra denna avstickare och hälsa på mina kära vänner i helsingborg. Jag fick meddelande idag, från Lisa som berättade att jag inte behövde packa ned något annat än kläder eftersom allt annat fanns på plats. Tanken var ju att mitt packande skulle bli lättare men det vet i tusan. Jag har en förmåga att "överpacka" Jag vill ju liksom inte stå där utan lämplig outfit och matchande väska! MARDRÖM! Helst av allt så skulle jag vilja ha med mig olika handväskor också men får nog banta ner det till endast EN ENDA!

Ha det finast så länge!

Bjuder er på ett familjefoto som behöver uppdateras eftersom det tillkommit nya familjemedlemmar. Den rutiga LV väskan är dock inte min (tyvärr) utan Malins.

                
              
                                       /sara
          

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det var den vackraste familj jag har sett! :)

2009-05-14 @ 10:45:00
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0