Inte lätt att leva!

Jag mår dåligt, det är så synd om mig just nu. Jag måste verkligen få handla något snart, det har nästan gått så långt att jag inte bryr mig vad det är bara det är något som kan få mitt att tappa suget efter att handla ett tag.
Tisdag nästa vecka ska jag med mamma, kusin och kusinbarn till Ullared. Hade tänkt vara sparsam där men nu vete tusan hur jag ska kunna hålla igen. Blir nog inte mycket kläder för det brukar jag inte hitta så mycket men blir med säkerhet en hel del annat.
Ska bland annat handla på netonnet det är redan bestämt och sen blir det nog besök i en viss skobutik och inne på h&m. Det är själva Gekås som lockar utan mer det runt om.

Det är inte helt sant att det är synd om mig för lite får jag skylla mig själva, jag riktigt plågar mig genom besök i diverse webshoppar.
Bland annat har jag blivit sjukt förälskad i följande. En nackdel bara att jag inte har råd att betala tull om jag skulle beställa och råka fastna i den.


Toppen finns att beställa eller inhandla om man nu bor i USA hos Forever21

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0