Hjälp jag är beroende ;)

Jag fick i dag på jobbet klart att en brukare får gå ner och handla vår/sommarkläder i helgen. Ohh va roligt eller inte alls. Vem gillar att gå på stan och handla kläder till andra när man själv inte får något?!
Jag blir både sur och fundersam på hur jag ska slippa springa runt i affärer och shoppa åt någon annan. Förhoppningsvis vill hon inte gå med mig men om så måste jag komma på ett sätt att undvika affärer som jag själv lätt kan bli sugen på att köpa något i.

Är nämligen så sjukt shoppingsugen att jag till och med bläddrat igenom rustabladet på jobbet i dag för att det kanske kan finns något litet jag kan köpa och i alla fall behöva lite grann.


Bild lånad här!

/Malin - Jag är inte beroende jag lovar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0